Oğlum üç aylık. Gündüz bir şey yok gece uykusu sapıttı . 11 den önce uyumuyo, uykusu var , esniyo , uyutuyorum beş dakika sonra hop ağlıyor. Alıyorum kucağıma geri uyuyo geri yatırıyorum yine uyanıyor. Yeter valla cinnet geçircem 1 haftadır. Napabirim ne bunun derdi?