Bebeğim bir süredir öksürüyordu hırıltılı nefesi de dr. Geniz akıntısı var bronşite dönmeden ant. Verdi azitro. 7 aylık daha içime sinmiyor ama ilerlemesinden de korkuyorum aynı durumu yaşayanlar ne yaptınız erken mi davranmış ant. İçin geçme ihtimali yok mu hiç 😕