Mommy35 Bazen geçiyor bazen artıyor bu kızarıklıklar. Oda 24 derece bir askılı zıbın bir tulum giydiriyorum çok mu geliyor acaba? Alerjik mi yoksa
28minikdnym Mommy35 isilik değil canım benimde bebeğimin cildi bu şekilde oldu doktor atopi cilt tipi dedi. Yeni mi olduu sizin
Aalya Mommy35 bana da isilik gibi geldi yüzünde vs çıkmadıysa eğer. Ama tabii doktorlar bile anlamıyor çoğu zaman alerjı mı ısılık mi diye.ilk olarak deterjanı değiştirin bence kıyafetleri ütüleyin ve çok kalın giydirmeyin.bakalım gecmeZse o zaman alerjiden şüphe edin
Mommy35 28minikdnym yaklaşık 20 gündür azalıp artıyor boynunda falan da oluyor. Doktora mesaj attım fotoyu normal sık sık yıka kalın giydirme dedi. Üç güne bir yıkıyorum askılı zıbın ve tulum giydiriyorum üstünü de sadece iki kat müslin bezle örtüyorum yine böyle olmuş
Sokrates İsilik etmişsin kız çocuuu.. biraz üstünü ince giydir bir kat falan. Bide duş aldır geçer diye düşünüyorum..
Mommy35 Sokrates 24 derece ev sadece askılı zıbın ve penye tulum giydiriyorum kalın mı geliyor acaba 😳
Mommy35 Mommy35 yıkadım vücudunu kızarıklık azaldı şimdi. Dediklerinizi deneyeceğim çok teşekkür ederim
Mommy35 huzunkovankusu 28minikdnym prematüre 51 günlük şu an. Düzeltilmiş15 günlük. Sadece anne sütü alıyor
huzunkovankusu Mommy35 oy kıyamam minik 🥰 bu isilik olabilir o zaman canım çok giydirdin mi? Nemlendir bol bol bakalım iyi gelebilir
Shari7 Görünce bende sormak istedim benim bebeğiminde yanakları ve boynu bu şekilde döküyor ısılık dediğiniz şey sıcaktan mı oluyor yani ? Doktora sordum alerji olsa vücudunun başka yerlerindede olur gibi bişe dedi sizlerin yorumu nedir ?
Sokrates Sokrates şöyle anlatayım 24 dereceyi değiştiremezsin.. her gün duşunu aldır. Gerekirse arada çoraplarını çıkar. Emerken terliyorsa yada uyurken tek kat giydir yada üstüne ne örtüyosan daha ince birşeye geç. Bende yaşadım aynı şeyleri egenin sıcağı malum sabah akşam duş aldıra aldıra geçti..