Anonim123 terleme sonrası sogukluk degılse üşüyordur malesef😵💫 lcw nın tulumunu ınceleme fırsatım olmadı ama bızdekılere yakındır muhtemel. Ben emzırırken bacaga kadar fermuarını ındırıp yanlara acıyorum ıcerısı sıcaksa. Öyle denedınız mı hiç. 21-22 dereceye dusursenız evı bır de oyle deneyın 1,6 olanı. Cok fark eder emınım. Malesef bn de cok korkuyordum ama sıkıntı olmadı. 1,6 nın ıcıne ne gıydırıyorsunuz. Bu arada cok gecmıs olsun