Gmzcgn pirpirannesi aslında anne sütü alan bebek çok kaka yapar bizim her bezimizde vardı hiç öyle bişey duymadım
Kaktuskadin pirpirannesi bizdede olabılıyor o sorun sadece anne sutuyle beslıyorum ama bazen yapamıyor gec yapıyor masajla yaptırıyorum ancak
kuzeyto pirpirannesi bence mama daha gec yaptiriyor, anne sutuyle 2-3 gunde bir yapardi mamaya gectigimizden beri destekle yapiyor. Duphalac kullaniyoruz simdi de🤷♀️
Sibella pirpirannesi çünkü anne sütü tamamen emilebilirmiş yani sindirilebilirmiş o yüzden de geç kaka yapması normalmiş, yani çıkartacak bir şey olmazsa kaka da yapamaz heralde bebiş :)
Sareem Şey içinmi soruyosunuz. Anne sütü alanlarin 10_15 güne kadar kaka yapmasa bile kabız sayılmadığından
Fbasturk pirpirannesi kızım 7 gün yapmadı doktorumuz 10 güne kadar normal dedi eğer bebek sadece anne sütüyle besleniyorsa