Berenhanim Kızlar aranızda internetten halı alıp memnun kalan var mı ? Varsa link atabilir misiniz? Ağır model halılar değilde daha modern kaydırmaz tabanlı halılardan almak istiyorum
Ates_mami Berenhanim https://ty.gl/t61hlgdt0d yatak odamda bu var. 6 ay önce aldım. Belki en az 10 kez yıkadım birşey olmadı. Tüy vs dokmuyor. Kaymaz taban. https://ty.gl/5ii1ql0v0h salona da daha geçen hafta bunu aldım. Kaymaz değil normal halı ama ince. Suana kadar gören herkes çok beğendi
Banaannede Berenhanim ayy ben çok memnunum hem hiç kaymıyor hem de hiç soğuk geçirmiyor at makinaya yıka. Ama alalı 2 yıl oldu alalı https://ty.gl/32uxlfwzgp
Havvana https://ty.gl/00kgw1eql1 boyle yolluk ve halı arası bi sey almıştım cok memnun kaldım yumuşacık Tavsiye ederim 🌸
Berenhanim Havvana temizliği kolay mı acaba benim halılarım kalitesiz çok çabuk kirleniyor bu nasıl acaba
Havvana Berenhanim açık renk aldım haftada bir siliyorum arada da yıkıyorum hafif olduğu icin.Bir de bi arkadaş sarar in atmış ya ondan da çocuk odasına almıştı eşim o daha kullanışlı sanki onu daha cok tavsiye ederim