Oğlum 18 aylık tam 1,5 yasında . Köpek dişleri çıktı azılar mı geliyor acaba . 1 haftadır inanılmaz huysuz sürekli ağlıyor memnuniyetsiz. İştah sıfır sadece mama ve sütü içiyor. Diğer yemekleri ağızında tutuyor bazen yarım saat boyunca. Bu durumu yaşayan oldu mu neden olabilir?