Merhabalar oğlum 9ay 9günlük bu akşam mutfakta çekmeye dudağını çarptı ve yarıldı. Çok az kanadı ve sonra hayatına devam etti. Karma aşıların içinde tetanoz aşısı olduğunu biliyorum fakat doktorumuz hiç zaman kaybetmeden acile gidip tetanoz yaptırmamızı istedi. Şimdide uyuyor ve tetanoz aşılarının koruması gerekmiyor mu?