1 hafta önce göğüslerim iltihap kaptı antibiyotik kullandım geçti fakat sütümü cok etkiledi ilk günler hiç yoktu nerdeyse yavas yavas açılmaya başladı şimdi sağ göğsümden az süt sol göğsümden biraz daha fazla geliyor bebeğim emiyor emiyor lıkır lıkır bi akış yok eskisi gibi bi anda kafasını cekiyor aynı memeyi tutturmaya çalışıyorum almıyor değiştiriyorum ötekini veriyorum onuda emip aynı şekilde bırakıyor istiyor bidaha vermeye çalışıyorum almıyor aglıyor ne yapacagımı şaşırdım neden böyle oluyor olabilir süt akısı eski hale nasıl gelir ki acaba