Halime0638 cnm herro baby in a 101 ve bimde satılan ürünleri var toz şeklinde kaşık maması üzerinde 4. Aydan veya 5. Aydan itibaren felan yazıyor benim oglum4 aylik olmasina rağmen ben 5. Aylık olan ürününü aldım sorun olmadı sütlü Ballı irmikli olanı aldım gayet yedi sevdi rahat rahat uyudu günde 2 öğün veriyorum artı mama ve artı beni emiyor gayet rahatız suanlik
Ben şuan 1 kaşık mamaya işte püre olicak kadar su ekleyip çatala karıştırıyorum baya yedi sevdi dizede tavsiye ederim