N54esrin rahat ol canım dediğim gibi pandemi kaynaklıda bazen bazı şeyleri geç yapabiliyorlar,farklı oyun algıları olabiliyor. Mesela benim oğlumda 14 aylık ben pek fazla kimseyle görüşmedim yabancı biri görünce huzursuz oluyor,kucağımdan inmek istemiyor. Sadece kendi evimizde ablası abisiyle anne babasıyla çoğunluk vakti geçiyor. Ne bekleyebilirim mesela normal yani😁