Dareyn_ Çok büyük bir hata ile hantal bir bebek arabası seçmiştim Çok pişman olduk. Kabin tipi arabasını kullanan var mı? Memnun musunuz kaça aldınız? Şu an fiyatlar çok pahalı ama mecburum alacağım