45 günlük kızımı yerine koyuyordum uyuyordu üç gündür on dakka olmadan ağlamaya başlıyor kucağıma alınca susuyor uykuya devam ediyor nasıl yapayim fikir verin anneler .yerinde aglayainca almayım diyorum ama çok ağlıyor .uyku düzeninde bozuldu bu şekilde