expelliarmus bizimki erkek 3.100 idi 2900 kaldı 350 almış 7 kg doktor mama baslamayalim dedi ek gıdaya geçiş yapcak zaten dedi de benim sütüm azaldi ama 😑 bende sabah akşam kaşık mama veriyorum 2 gündür az önce yoğurt ile yarım elma rendesi yaptım uyudu sabahtan beri krize girdi ağlamaktan bayada yedi 8 10 tatlı kaşığı ya doktora da uyuz oldum eşim de onun ağzına bakıp anne sutu maması almıyor