Anneler yardım 2 aylık bir oğlum var doğduğundan belli anne sütü artı mama(aptamil 1) şeklinde besleniyoruz geçen hafta mama hiç vermedim ve zayıflar gibi oldu geri başladım mamaya mamaya başladıktan sonra zor kaka yapar oldu gaz çıkartamıyor ve çok ıkınıyor ağlıyor kaka yaparsa partikürlü yapiyor mama degistireyim dedim ne önerirsiniz