Ahseninannesii Kızlar merhaba bizim atak ayımız ama hiç bir atak belirtisi yok kızım normal devam ediyor böyle atak yaşamayan varmı illaki herkes yaşıyor mu bunu ?
[silindi] Ahseninannesii Biz ilk atağı şiddetli geçirdik şuanda tarihsel olarak ataktayız 3-4 gündür aksine öğlen uykusu uyur oldu son 3 gündğr hiç uyumayan çocuk 😅
Nimiko Ahseninannesii bizde geçirmedık 4. Ayda burda yazılanları okudukça eyvah dedım ama olmadı bizde bıgun çok huzuzrsuzdu dedım bu atak sonra altını açarken f da rkettım pipipisi kızarmış doktora gıttık ondan huzursuz muş çocuk krem verdı ama sunnet olacak
Muartay Ahseninannesii canım biz de ilk atagı yasarım diye bekledim atak belirtilen hftadan 1.5 hafta önce 1-2 huysuzlandı meger oymuş yasayacagımız :) belirtilen atak haftasında bisey olması hatta daha sakindi uyku düzeni oturdu. Simdi tekrar atak bekliyorum muhtemelen yine 1-2 aglayıp susucak o kdarını da yapsın zaten nihayetinde 2 aylık bebek :) o yuzden atak olayına kendimizi cok kaptırmayalım cocugun enerjisini düşürmeyelim. Arkadasın da dediği gibi her cocugun gelisimi farklı
Ahseninannesii @[silindi] bu ataklarda sıkıntı var 😁 bekliyorum bi gelmedi gelsin geçsin diyorum yok ortada
[silindi] Ahseninannesii Sanırım gelişimi hızlı olan çocuklar farklı atlatıyor çünkü biz ataktan önceki hafta biraz huysuzduk ve atak süresi kadar sürmedi ataklar yaklaşık süreleri belirtiyor anladığım kadarıyla 🙃 açıkcası benim hoşuma gitti etkilenmemsi 14 gün sürecekti yoksa bizim atak vay halimize😅
Ahseninannesii @northflixb vallahi hem korkuyorum hem bekliyorum 😁 demek ki rahat atlatıcaz yoksa yanmıştık
[silindi] Ahseninannesii Amaaan maşallah diyelim 😅 gazdır bilmem nedir zaten derman bırakmadı atak eksik kalsın 😅😅😅
Sibelyamac Ben 2. Ay atağını çok kötü geçirmiştim zaten gazlı bir bebekti bide üzerine atak 1 hafta mahvolmuştum ama 4. Ay atağı geçirmedik o dönem memlekete gitmiştim hiç hissetmedim ama geçenlerde 6. Ay atağında 3 gün mıymıydı
Ahseninannesii @Sibelyamac kuzucuklar şaşırtıyorlar bizi Canım ben ne 2. Ay geçirmedim Zaten 4 ayıda bu dönem ama geçirmiyoruz yine şükür
G_ADAN Ahseninannesii valla 11.5 aydır kızımda hiç atakdır şeydir görmedim😂 öyle aaay acaba atakta mı diyecek kadar huzursuzluğunu yaramazlığını da görmedim zaten görseydim de asla atağa bağlamazdım pek inanmam çünkü😂
Ahseninannesii @G_ADAN artık bende inanmıyorum sanırım 😁 bekle bekle nereye kadar 😁 vallahi çünkü hiçbir belirti yok Canım iyi böyle
Fatmauslu Ahseninannesii cnm bizdede yok atak filan bebek bu tabi huzursuz olcak bence büyüyor seni istiyor dünyaya alışmaya çalışıyor . Ben bunu atak olarak görmüyorum. Şükür ki oğlumda da bile bişey yok