kızlar sorum başlıkta 6 aylık bebeğinize bitki çayı veriyor musunuz? biz ek gıdaya 4. ayımızda başladık mamayla besleniyor diye yani baya yol kat ettik şu an 6 ay 4 günlük doktorumuz 1 ana öğün 1 de ara öğün yapabileceğimizi söyledi . bugün kahvaltısı çok kuru geldi bana su verdim ama bitki çayı veriliyor mu bilmiyorum doktor randevumuz nisan ortasında soramıyorum yani şu an.. kısaca siz veriyor musunuz veriyorsanız hangisini verdiniz ?