Ozge00 Kızlar ilk adım ayakkabısı önerisi istiyorum dışarıda giyilebilcek panduf tarzı değil de siz neler aldınız
iremceren Ozge00 vicco markasının ilk adım ayakkabısını kullanmıştk tabanı ve ucu yumuşak onu inceleyebilirsnz
Teemo07 Ozge00 vicco sipariş verdim bugun geldi, deneyeceğim.. Herkes çok öneriyordu bende aldım trendyoldan.
AlyaMeyra Ozge00 vicco anla kullandım ben memnundum açıkçası görsel olarakta beğeniyordum tavsiye ederim
Derinsart Ozge00 bende normal adidasdan almayi düşünüyordum herkes vicco yazmıs ordan da aldık bir büyük biri kücük geldi
Teemo07 Ozge00 geldi bizimki dün. Güzel ayakkabı içi falan rahat ama büyük geldi. Değiştirsem mi kalsa mı bilemedim.
Ozge00 Derinsart bende ilk önce Adidas tan aldım ama oğlumun ayakları biraz tombik 20 aldım olmadı 21 aldım olmadı iade etmek zorunda kaldım sonra vicco aldım güzel memnun kaldım