Benim kızım da öyleydi neredeyse 3-4 ay çektik. Doktorlara gittik hep sizin söylediğiniz gibi nemlendiren dendi. En son kullandığım nemlendiriciden şüphelendim,mustela kullanıyordum. Niveanın setini aldım,sabah öğle akşam düzenli vücuduna kremini sürdüm,duştan sonra yağladım. Şampuanını da Nivea aldım çok şükür geçti. Darısı size olsun,gerçekten çok üzücü bi durum.