demirmommm valla internetten hesapladım canım doğması gereken tarihi yazıyosun ama yani 40 haftayı dolduracağı tarihi 3. Ay atağında da çok huysuzdu aklıma geldi bi hesaplayım dedim 3. Günündeymişiz meğer şimdi de 10 gün var diyo😅internetten bi hesaplasana merak ettim şimdi 😅