1balkizannesi izlemedim ama sanırım erkek bebek vardı babası kapısına gidiyor annesinin de orda babaya bizim böyle cocugumuz yok s.k.t.rgit çöpe at falan diyorlardı o bebebk mi acaba bide anneler lütfen bu çocuklara yardım eden kampanyalar var ben elim sende ginullusuyum ayda sadece yüz TL veriyoruz bu ve benzeri yerlerden yardım yapabilirsiniz hangimizin başına ne geleceği belli değil malesef sma tıp 2 altı aydan sonra belirti veren bir hastalık mesela tip bir daha da ağır ama birde özellikle okuyan Ramazan öncesi sadaka vermek isteyen olursa aynı semtte oturduğum bizzat ailesini ziyaret edip kendilerinin muhabbetinde bulunduğum sma eylül bebeğe beş on demeden içiniz den kopan kadar yardım eder misiniz