Nesli06 Mamaanne 4 ay çalıştım olmuyor hiç bi şekilde. Birde işim telefonla olduğu için hiç olmadı. O yüzden ayrıldım
Nesli06 Mamaanne hayır hiç değil. Durmuyor ki sürekli ağlama emmek isteme. Emerken telefonu acamıyordum direk cuk cuk ses gidiyordu 🤣 suan 14 aylık asla evde çalışamam çünkü 1 dk durmuyor