DlKeLa Merhaba bebeğim 3 buçuk aylık ve çok ağlıyor tahta beşikte yatıyor sallarsak uyuyor sallamazsak uyumuyor ne elde duruyor ne kucakta neden böyle olur gazdan dedik o kadar atıyor gazını napam lazım bi bilginiz var mi
Rahimesevda DlKeLa 4. Ayda uyku gerilemesi oluyor malesef onu yaşıyorsunuz ve destekli uyuyorsa da atak dönemi daha da zor geçiyor