Furkaninannesi Kayinpederim erkek cocugunun altin künye takmasına bu lafı demoste dogruluk payı nedir
Deletedmom27337 Furkaninannesi kayınpederiniz almamak için bahane aradı galiba 🙈😂 sadece erkeğe haram diye almayan aileler duydum
Prensimmm52 Furkaninannesi erkeğe haram dese tamam da kısırlaştırma ne alaka ilk defa duydum yani bir çok erkek altın yüzük takıyor kısır olmuyorda el kadar bebeğe altın künye mi kısır ediyor o zaman bir sürü erkek kısır olurdu 🤷♀️ almamak için bahane olabilir mi ?
Hande-ege Furkaninannesi kısırlık yapar mı bilmem de eşim de altın yüzük takmıyor erkek bebeğimize de altın künye almadı ben çok heveslenmiştim. Altın kadının takması gereken bişey sanırım dinimizce de.
Furkaninannesi Hande-ege öyle öyle canım benim esimde takmaz altın. Ama bebek buyuyunce takacak diye bisey yok sonucta minikken takacak
Babybloom Furkaninannesi 🤣🤣🤣olayın isimle künyeyle alakası yok. Altın erkeğe haram kılınmıştır. Enerji sebebiyle sanırım, dişil enerji yaydığı düşünülüyor. Kayınbaba da durumu kendince yorumlamış 😁
Pembecik Furkaninannesi Altın östrojen hormonu salgıladığından kadınlaşyırıyo diyolar. Erkeğe haram birde altın
Vera1810 Furkaninannesi aklıma ne geldi direk görünce bıızm orda boyle isimli künyeyi dede nene alır. Acaba almamak için mı dedi deıdm biran 😂
NursenaT Furkaninannesi benim oglumunda künyesi var ben anneme yaptırttım altın erkege haram çocuk oldugu için ve ailenin sorumluluğunda oldugu için de takması mekruh olur almamak için bahane aramışlar 😀 ben aldırttım kendim takıcam