ZehraSareMom Âh çiçeğimm 🌸 Rabbim Şafii ismiyle şifalar versin💕 Benim küçük kızım olmustu geçtiğimiz aylarda.. İlk defa duymustum bende.. Ve çokta korkmustum 😔 Çünkü bildiğin nefes alamıyordu. Degisik bi ses geliyordu boğazından..Kuru kuruu öksürüyordu, boğazının acıdığını anlıyordum ağlarken.. Doktora götürdügümde banada krup olduğunu söylemisti…Çok tıkanırsa tekrar hastaneye gelmemizi söyledi. Evde buhar makinemiz var kullanalım mı diye sorduğumda, bu hastalıkta evde ventolin gibi ilaclar fayda etmez, Ancak hastaneye getirmeniz gerekir dedi. Neden dedim. Eve yazamayacağı ilaçlar varmış ( buhar makinesinde belli bir miktar verilmesi gereken yani) yoksa tehlikeliymis…Zaten Tekrar gitmeye gerek kalmadı, Antibiyotik başlamıstı. Ve 3-4 güne düzelmisti kuzum elhâmdülillah 💕 Rabbim evlatlarımızı korusun, Sağlıklarını dâim eylesinn 🤲🏻🌷