Bebegmveben3 Arkadaşlar grip olacak gibi ne yapabilirim lütfen bilgisi olanlar soyler mi burun temizliğini yapıyorum serum fizyolojigi sıkıp çekiyorum şuan
Aysearasssss Bnde bekleyım burda hatta bnmkı grıp kac kere temizliyorum burnunu hafıf de okrugumuz var
Userqq Sarımsagi rendeleyin 4 5 dış üzerine bir tatlı kaşığı bal dökün onun üzerine yarım limon karıştırın suurp gibi olacak bunu kendiniz yiyin sık sık kaşıkla yiyin bebegede geçer çiğ sarımsak ezin yutun hemen etki eder Allah’ın izniyle
Userqq Çok sık emzirin bir de. Proteinden yüksek beslenin sarımsağı muhakkak yiyin bana da dua etmeyi unutmayın
Bebegmveben3 Userqq ah canim bende çok hastayım ve anlamadığım bir şekilde sütümde azalma oldu hastalaninca. Emiyor ve takviye amaçlı mama da veriyorum şuan bende 2haftadir öksürükle mücadele ediyorum sesim bile gitti tamamen resmen sütüm bile azaldı 😑😑
Aysearasssss Userqq evet sarımsak sabahları cıg seklınde yutuyrum ve aksamları meyve yıyorum sutumden gecsın dıye canm ama bıtkı cayı da hazırlıyorum kendime ıns etkısını. gosterır ama kesınlıkle uc ogununu atlamamak gerekır.
Userqq Bebegmveben3 hastalık ve adet zamanlarında süt azalır kuzum kendini yıpratma eğer ki proteinden yüksek beslenirken 3 öğün tencere yemeği yersen artacak emin ol sonra hemen mamayı azaltır bırakırsın inşallah ama yemeğini üç öğün tencere yemeği şeklinde ye. Sarımsaklı şeyi yapmayı unutma