Benimde 2 gun sonra 5 aylik olucak nasipse bebegim. Gün içerisinde yere yorgan seriyorum dönüyor kendi kendine önüne oyuncaklar koyuyorum onlara ulaşmaya çalışıyor. Oyun parkina yatırıyorum orada baya vakit geçiriyor. Yukarıdan sallanan oyuncaklara vuruyor. Kitapları var hayvanlar , meslekler, sebzeler , meyveler vs. Her gün onları okuyup gösteriyorum cok ilgisini çekiyor. Kilitli poşetlerin içerisine su koyuyorum içine nohut, fasulye gibi şeyler koyup eline veriyorum cok hosuna gidiyor. Cingiraklari ile oynuyor, bez bebekleri ile oynuyor. Birde dans eden kaktusumuz var onunla cok vakit geçiriyoruz gün içerisinde. 🥰 bizim de bu sekilde geçiyor günümüz.