Gulcee12 Kızım mama alıyor ve çok istahsiz hiç içmiyordu 2 3 güne bir kaka yapıyordu kaşık mamasi vermeye baslaidm günde 1 bazen günde 2 kez yapıyor acaba doydugundan olabilir mi p??
Reyhanasya Gulcee12 galiba benim kızım da anne sütü alırken haftada 1 ek gıdaya gecince 3 günde bir yapıyordu doktor kahvaltıda ver doymuyor dedi şuan gün aşırı yapıyor
Ankakusu35 Gulcee12 kaşık maması doyurucu oluyor hem de içinde tahıl olduğu için yapmasını kolaylaştırır kabızlığı engeller
hatice00yusuf42 Gulcee12 canım benim bebeğimde 4 ay 10 günlük bende vermek istiyorum fotoğrafni atarmsn
MinnakPanda Bez sayısı doyduguna işaret canım. Kaç aylık bebeğin? Kilo alımı da normalse doyuyordur. Aç olsa zaten ağlar
Gulcee12 MinnakPanda 4 aylik ama malesef değil kilosu geride çünkü çok istahsiz di ama 2 3 gündür ya günlük yapıyor
Reyhanasya hatice00yusuf42 kaşık mama vermiyorum 6.5 aylık oldu anne sütü çok az o yüzden sabah kahvaltsı veriyorm 5 gibi çorba yatarknde 1 biberon mama veriyorm aralarda emzrıyorm şuan kilo alımıda oldu kaka sayısıda çogaldı gece uykusuda düzeldi baya
Ankakusu35 hatice00yusuf42 ben aptamilin 7 tahıllı kaşık mamasını kullanıyordum bebeğim 6 aylıkken şimdi kullanmıyorum