minikobebegim00 24 günlüğüz 2 gündür düzen oturttuk gibi 2 saatte bir uyanıyor sütünü içirip gazı varsa alıp emzik verip tekrar yatıyoruz şuan böyle Sizin nasıl🙏🐥