11 aylık kızıma kontrol amaçlı idrar tahlili ve kültürü verdik
tahlil temiz çıktı ancak kültürde e coli bakterisi üredi yazıyor
doktor miktarı çok düşük tedaviye ihtiyaç yok muhtemelen bulaş oldu dedi
testi tekrarlayalım mı dedim hiç gerek yok dedi
böyle birşey başına gelen var mı
bildiğim kadarıyla idrar enfeksiyonunun ciddi sonuçları olabilir
yardım ?