Memossannesi merhaba hayırlı olsun gözünüz aydın🙏1.ay kontrolüne gidecekseniz doktor gelişimi ile ilgili bilgi vericek zaten herşey yolundaysa eğer bebeklerin aç kalma süresi 6.aya kadar maksimum 4 saat,eğer kilo alımı az ise 1 ay daha sık emzirirsiniz. Ancak ay kontrolüne kadar muhakkak uyuyor olsada alın emzirin 2 saati geçirmeyin.