Benim kizim 3 ay 13 günlük oldu ve bugün doktor randevumuz vardi malesef refleksleri yeterli degil dedi ve yüz üstü koydugumuzda halen kafasini kaldiramiyof cok zorlaniyor Yüzüstü cok sükür sagligi yerinde ama doktor 6 hafta icinde fazla bu gelisme olmasa bebeklere uygun spor kurslari varmis oraya göndercek
benim bebegim emerken basi cok terliyo ve agladiginda kafasi agzi mor oluyor doktor bunu görünce Kalb doktoruna gitmemizi istedi 😟 cok korkuyorun birsey cikacak diye kizim benimle ayni durumu yasiyan yada yasamis olan varmi gün icerisinde hergün yüz üstü yatiriyorum ama kafasini kaldirmiyo normalde cok hareketli bi bebek