Çocuğunu anasınıfı yerine diyanete bağlı 4 ve 6 yaş için Kur’an kursuna göndereniniz varmı ?normalde bu sene anasinifina gidecekti göndermedim aydan dolayı seneyede gidebiliyordu bende seneye gönderecektim fakat kızımın dini bilgilerini Kur’an ve sürelerini namazını öğrenmesini istedigimden dolayı böyle bir kursa göndermeye karar verdim hem dini bilgilerini hemde anasinifinda gördüklerini herşeyi gosteriyorlar o kadar hevesli ki babasına bile dedi ben Allah kursuna gitmek istiyorum beni gonderirmisin diye 🙈☺️aranızda çocuğunu gonderipte memnun kalaniniz varmı acaba face’de paylaştım çok memnuniyet aldım bı kaç tane kurs ile görüşme bile yaptım hangisi nasip olursa artık iki sene üst üste bile gönderen anneler olmuş çok memnunlar dedim birde buraya sorayım memnun kalan var mi yardımcı olursanız sevinirim ☺️