Ynca58 evet doğru benimde kızım 1.5 yaşında erkek çocuklarını 5 yaş gibi takipten çıkarıyorlar kız çocuklarını ömür boyu takipteyiz dediler cünkü gebelik gibi durumlarıda göz ardı etmemek için ama binlerce kez şükürler olsun bunada şükür kızımın kilosu düşük biraz onunla ilgili diyet bölümüne gittik kilo alması için balık yağı vs yazdı öğün arttırdım ama tam anlamıyla tabak vs bitirmiyor iştahı pek yok sağlıklı olsunlarda inşallah
Bizde dün gitmiştik kan verdik sonuçlar şükür iyi çıktı hep aynı seyirde