Merhaba bebeğim 3.5 aylık bugün alerjisi olduğunu öğrendim sadece mama ile besleniyor kollarında egzama tarzında döküntüsü var doktor alerjik bir durum dedi aptamil mama verdi inek sütü içermeyen bir mama. Siz hangi mamayı kullanıyorsunuz ben sma kullanıyordum şimdi doktorun verdiğini kullanıcam beni biraz bilgilendirebilir misiniz alerjik çocuğu olan anneler 😢