7 buçuk aylık oğlum var kan degerlerin de keratin düşük çıktı sağlık ocağı doktoru çocuk doktoru görsün dedi hafta sonu araya girdi hem korkuyorum hem kötüyüm bu durumu yaşayan var mı aranızda internette çok kötü şeyler yazıyor ne olur bu konu hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi