MinnakPanda Kızlar bebeğim 3 ay 10 günlük.ust Damağında beyazlık var iki tarafindada. Eli hep ağzında salya var. Sizce diş mi. Daha erken değil mi diş için. Birde önce önden çıkmaz mı dışler
MinnakPanda MinnakPanda parmağınıda isttirdim. Sert orası sanki ya hatta sivri gibi geldi. Huzursuz bide uykuya dalarken özellikle. Uykusu var ama uyumak istemiyo. Sallıyorum emzirmeye çalışıyorum uyusun diye ama agliyo sürekli.
3MelekAnnesi3 MinnakPanda diş degil ona bişey deniyo smdi aklıma gelmedi de gecici bişey Ben dişten hariç bişey demek istiyorum dudak bagı var gibi bebeginiz de doktora gösterin isterseniz
MinnakPanda Aynen dudak bağı da var sanirim çok baktirmiyo ama 1 kere baktım zorla yarım yamalak.var gibi. Dudak bağı emmeyi zorlastirirmi
3MelekAnnesi3 MinnakPanda evet smdi hatırladım diş incisi deniyor ona damaklaklarda biriken kücük yag zamanla geciyo korkulacak bişey degil cogu bebekte oluyor emekten de kaynaklanır bazen