Cnm hiç bsy yapma. Sen yediklerine dikkt et kabız olmasn yeter. Beni’m kızımda 10gun kaka yapmadı. Kimi doktorlar 5ginden sonrası tehlikeli vs diyor hemen fitil veriyor çok yanlismis. Ben hem çocuk cerrahisine gittim hem profa. Eğer karnında şişkinlik yoksa çocuk huzursuz değilse hiç korkma. Rezene içme yada gaz damlasinda rezene varsa verme. O da yavaslatiyormus. Benim doktorum kes damlayı bı kaç gün dayan dedi çocuğum kaka yapmaya başladı. Korkma yanında farklı semptomlar varsa doktora git yoksa korkma. Birde popoda çatlak varmış dgr doktorlar yok demişti. Prof gördü krem verdi madecassol ve fito kullandm rahatladik