UmutBugleminAnnesi Annişler benim 26.08.2021 doğumlu bebeğim var ben 7.aya giriyor diyorum eşim ve ailesi 7.ayı bitiyo diyo oldum olası bu ay hesabı aklım ermez hangisi oluyo beni aydınlatırmısınız 🤣
Laren UmutBugleminAnnesi 7. Ay bitiyor yani 7 aylik diceksiniz ama 7ye giriyor da değil yani dolu dolu 7 aylik😅
Busemehmetbora UmutBugleminAnnesi 7. Ayı bıtıyo yanı 7 aylık aynı sey:) ayını doldurmus. 27.03 de 8. Aydan 1 gun almıs olacak ama sız oyle dıyemıyecegınız ıcın 7 aylık dıceksınız. 27 nısandada 8 bitiuor kuzucuguh maşallah:)
UmutBugleminAnnesi Busemehmetbora çok teşekkür ederim bende bu şekilde söylüyorum ısrarla aksini iddaa ettikleri için bu konuyu burda dile getirmek istedim 😊
UmutBugleminAnnesi Mira2363 evet bende öyle sayıyorum ama aşı vuran hemşire dediki bu 6. ay sonu aşısı kafam o kadar karıştı ki anlatamam gündemde aile içi tek tartşma konumuz bu 😁
Dondurmalikahve UmutBugleminAnnesi 7 aylikla 7 ay bitti ayni sey dolan ay soylenir. Suan bebeginiz 7 aylik 7. ayi dolmus 8 aydan gun aliyor
1prensannesi06 Ayy bnmkide 6 aralık doğumlu bn 4 aya girecek diyorum yakınlarım 4 ayı bitecek diyor nasıl oluyo cidden bu 😅😅
GzmmK UmutBugleminAnnesi aynı gün Doğum yapmışız 🥰🥰7. Ayımız bitiyor bu ayın 26 sında başta bende çok karıştıryordum sonra öğrendim ☺️☺️
UmutBugleminAnnesi GzmmK 😍 Allahım hayırlı sağlıklı sıhhatli ömür nasip etsin inşallah sizin evladınıza da 🤲🏻😊
Glsmuz UmutBugleminAnnesi Benim oğlumda 21.08.2021 doğumlu 7.ayı bitti 8.ayından gün alıyor ama doldurmadan 8 aylık diyemeyiz o yüzden soranlara 7 aylık diyeceğiz dolu dolu 7 😍😂
Mira2363 UmutBugleminAnnesi başka sorun olmasın tartışma olarak bu olsun aşılar öyke ama sen doğduğu günden sonrasını hesaplayacaksn açıya göre degil
Aceranne UmutBugleminAnnesi 3.9 da benimki aynı şeyi söylüyorlar ama doktorlara göre 7 aylık canım diğerleri önemsiz bence