Kızlar oğlum 9ay 25 günlük yakın zamanda önce ishal olmuştu iki üç gün sonrasında ateslenmeye başladı iste ateşi düşüp tekrar çıkıyordu iste calpol veriyordum ılık bez falan iyi oluyordu biraz sonra yine atesleniyodu ama hiç bişey yemiyodu çok istahsiz ve huysuz olmaya başladı soğuk algınlığı belirtileride yok ne öksürük ne hapşırık burun akmasi vs.ama sadece kuru ateşi ve iştahsızlıgi vardı ve 5gun sürdü böyle doktora götürdüm oda bişey demedi nezle soğuk algınlığı başlangıcı dedi bişey demedi fazla yolladı öyle bı calpol bide serum fizyolojik vermiş onlar bende de vardı diye almadım dişinden olsa üst yan dişleri patladı çoktan zaten patladiktna sonra da böyle olmaya başladı çocuğum 10kilo 400du şimdi 8.800lere düşmüş şimdi ateslenmiyo ama hala istahsiz hiç bişey yemiyo sadece emmek istiyo sürekli uyumak istiyo ama sadece benim sütum yeterli gelmez diye düşünüyorum ne yapmam lazım başına geçen anneler yardımcı olabilirim bu arada ilk anneligim benim.