istanbullugelin34 Kizlarr epilasyon aleti kullaniyomusunuz kullaniyosaniz markası ne memnun kaldığinız varsa önerirmisiniz bana ama böyle hassas bölgede bile çok iyi dediğiniz
Halimea istanbullugelin34 ben arzum kullaniyodum cok iyi alıyodu ağrısı cok az oluyo 1 seneyi geçmiyodu ama hemen bozuluyodu benim tuylerim cok az ve ince. Yine aldım onuda 6 yada yedi 7 kullandım yine bozuldu . Şimdide braun beyaz pempe olanina gectim oda guzel ama cok ağrıtiyo 🤗 birazda cocukları buyutsem lazere gidicem .
istanbullugelin34 Halimea bende önceden philips vardı o çok güzeldi sonra o bozuldu baska mödelini aldım ondan memnun kalmadım 1 sene önce braun aldım yeni model yok o da bir halta yaramaz