Benim doğumdan 2-3 ay sonra dökülmeye başlamıştı. O zamandan beri durmuyor cok dökülüyor. Kızım şuan 9 aylık. Biotin takviyesi almaya başladım 2 gün oluyor, 3 ay kullanacağım bakalım iyi gelir mi. Fakat ben emzirmiyorum sütüm kesildi 5 aylıkken. Bir doktora danışabilirsiniz biotini