Prensescik https://imgyukle.com/i/EtyaTn https://imgyukle.com/i/EtyL6j 2.5 yaşında kızımın bı elinde böyle çıkıyor içi beyaz sivilce kuru birde ellerinin oralari nedir acaba egzemami alerjimi başka bişey mi sıra alıp götürucez sizede sormak istedim
BelaCivciv Prensescik Bende de oluyordu bi ara parmak aralarımda, doktor krem vermişti. Nedenini unuttum ama üstte kalsın biri biliyodur belki
bir_AlPaRsLaN_annesi Prensescik 2. Fotoğraftaki gibi bende de olmuştu kaşınıyordu sonra beyazlaştı içi doktor krem hap falan vermişti deterjandan çamaşır suyundan oldu galiba benim tam nedenini hatırlamıyorum
Prensescik bir_AlPaRsLaN_annesi doktorumuza attım resmini bı krem önerdi onu alıp kullanicaz düzelir inşallah