Gkce09 ilk 1 ay her ağladığında, ağlamıyorsa bile 2 saate bir muhakkak emzirilmeli. 2.aydan itibaren gündüz 2, gece 3-4 saate bir emzirilmeli tabii gelişimi önemli. Onun dışında emzirme aralığı 2 saat olursa daha iyi olur çünkü süt bekledikçe yağlanır ve bebekte tam acıkır ve tamamen boşaltır memeyi bu sayede sütün her evresinden (ön süt, olgunlaşmış süt ve son süt dediğimiz yağlı sütten) faydalanmış olur