Semaab aboow neler neler hep oglum olsun istemistim boyle seyler duydukca sasiriyorum neler oluyormus diye 😄 biz kizlarda kadinlarda hic boyle dertlerimiz yok 😆😆 o yuzden oglum olsaydi diye de korkuyorum hiiiic bisey bilmiyorum cunku duydukca sasiriyorum aa ben bunu bilmezdimki nasil basa cikardımki diye. Allahim da basaramicagmi bildigi icin demekki kiz evlat vermis 😃