Sevgili anneler gecen günlerde Instagram uzerinden toptan corap ve ic çamaşırları satan bir bormadan 407 tl lik alışveriş yaptım ürünler fotograftaki ile alakasiz kalitesiz ve eksik geldi satıcıya yazdiginda bir cvp bile göndermedi bu konusda bnm hukuki bir bir hakkım yok mu veya şikayet edebileceğim bir yer bilgisi olan yazabilir mi