Minik_kusum düğün sırasında kullandım. Evet kınamda düğünde iyi geçti.sonra ilacı bıraktm. İnanılmaz kanama başladı korkunc ağrı. Balayımın içine ettim.
Sonucta bu vücudun bi doğal döngüsü. Allah ozaman derdiki kadınlar bu dönemde adet olamamsj için bişeler olurdu onu kullansın.. ams öyle bişe yok. Olan durumu bozdgn için yanlş yaparsn.sonra telafi edersn.evet sonradan zor oluo borç ödemek ama vücudun ayarlarını bozmakta dini açıdan günah olurmu bilmiorm ama bozma yani