Demet2022 Ben illa yapın demiyorum ama benim oğlumda da biberonun akış hızına alışıp memeyi istememe olmuştu. Ben eds ile bunu aştım. Şimdi 3 aylık mamayı aramıyor uykudan önce 60 cc veriyorum.
Bebeğimin açlıktan katılarak ağlamasını , memeyi tutmamasını ve o anki çaresizliğimi hatırladıkça üzülüyorum. Ben yerinde olsam, memeyi verir, (iğne kısmı çıkarılmış) enjektöre mama çeker memenin yanından onu ağzına yavaş yavaş damlatırım. Öyle öyle memeye döner. Memeyi tutmaya başlayınca da ayına uygun beslenme sondası ile bu sorunu çözebilirsiniz. (Tavsiye)