koalaveannesi Merhaba arkadaşlar bebeğim altı buçuk aylık şimdiye kadar biogaia gaz damlası kullanıyorduk ama bu ara faydasını göremez olduk Nurse Harvey’s e başlıcaz kullananlar günde kaç damla kullandı acaba?
yaseminnduru koalaveannesi biogaia bağırsak düzenleyici damladır gaz damlası değil. İlk 3 ay kullanılır. Siz 6,5 aylık olmuşsunuz gaz problemi bitmiş olmalı. Sab simplex yada Nurse Harveys çok iyi damlalar deneyebilirsiniz.
[silindi] koalaveannesi Aslında artık bebeğinizin kendi haline bırakarak gazını çıkarmasını sağlasanız daha kolay olur 6 buçuk ay biraz fazla çünkü Çoktan gaz sancısına ya da gaz sorunu bitmiş olması gerekiyor 🤷🏻♀️
Busrakaya16 koalaveannesi bizim sabah akşam 20 damlaydı ama 3 ayı bitince kesti doktorumuz biogai da kestik 3 ay bitince
koalaveannesi yaseminnduru çok gazlı bir bebekti doktorumuz kullanmaya devam ettirdi gazımız malesef bitmedi 3aydan biter 5aydan biter derken bu zamana geldik
Mrv9595 Benim bebeğim 1aylık bizimde çok gaz sancımız var ne kullanmalıyım en etkilisi hangisi aceba😖
koalaveannesi [silindi] haklısınız ama bitmedi malesef gece sancıyla uyanıyor sürekli biraz masaj yapıyırum çok gaz çıkarıyor sonrasında
[silindi] koalaveannesi bağırsak düzeni oturmamış öyleyse. Bio gaiada kullanım nurse harveys ile o gazı çıkarttırıyor bağırsak düzenlediği için. Sabah ikindi 10ar damla nurse harveys yatma vakti 5 damla bio gaia kullanarak biz bitirdik gaz sorununu. Yani en azından bi haftadır daha rahatız.