Merhaba bizde bebeği izi 2aylıkken sünnet ettirdik şişmesi konusunda çok normal ama iltihaplıysa bi doktora göstermelisiniz çünkü doktorumuz bizi uyarmıştı iltihaplanırsa hemen getirin diye bakım konusundada teramisin sarı merhem sürmüştük başka bişeye gerek duymadık kakasını yaptığında oraya değmemesine özen gösterdim temizlerken okadar